Ondertussen laten we voor de 2 verslagen Stefanie D'haen aan het woord die ons het volgende verslag gaf over de halve marathon van Sluis:
"Ik had er zin in, zin om te knallen en om me van mijn beste kant te laten zien. Ik had een A, B en C plan vooropgesteld. In mijn enthousiasme en wetende dat ik de 1ste 7 km de wind in de rug ging hebben vertrok ik net ietsje te snel. Ik zat in een goed groepje met een collega en kon dit tempo makkelijk volhouden. Spijtig genoeg draaiden we op km 9 en was het wind tegen, even een mentale dip en een verkeerde beslissing en ik was mijn groepje kwijt. De 1ste dame had ik al ingehaald en het was dus zaaks om vol te houden tot het einde en te gaan vr de overwinning. Tot km 12 nog bij iemand gebleven, maar het tempo zakte dus besloot ik om alleen op pad te gaan. Nog 9 km op mijn eentje vechten tegen de wind was zwaar en de vermoeidheid kwam vrij snel. Ik had me laten vertellen dat de laatste 3 km wind in de rug gingen zijn, die gedachte hielp me om vol te houden. Terug lekker bollen en een beetje gas geven. Alleen.. die meewind kwam er niet, dan maar focussen op de race winnen, en als eerste door dat lintje lopen maakt zoveel goed De tijd viel een beetje tegen, de overwinning maakte alles goed".
Graag zetten we Belgotrack Lier in het daglicht. Bij hen weet u altijd waar uw auto staat !
Automate-IT gcv
Voorbos 9
2500 Lier
België
Tel: +32 (0)475.89.31.85
[email protected]
www.belgotrack.be