Hier het verslag van Bjorn ..
"
Het behoud was moeilijk vermits we op voorhand al wisten dat er 7 ploegen moesten zakken. Bo deed alvast haar duit in het zakje door 11punten te scoren op het verspringen.
Met 5m33 bewijst ze dat ze in goede vorm zit.
Björn behaalde ook hetzelfde aantal punten. Met een verkorte aanloop sprong hij 6m47, meer dan goed. Nas liep opnieuw een uitstekende tijd op de 200m. 21.79 en ook 11 punten.
Robin liep een 400m wat niet direct de discipline is waar hij voor traint. Hij opende wat te traag, maar kon naar het einde toe toch nog wat doorversnellen.
In de afsluitende aflossingen lieten we een sub 45 chrono opteken en dit zonder enige oefening.
Omdat we ook om verschillende andere proeven niemand hadden of mensen die ons, waarvoor dank, uit de nood wilden helpen was de totaaluitslag niet zo denderend.
Volgende week staan voor Björn en Bo de FC van Lier op het menu. Daar wordt er getracht om een goede afstand neer te zetten richting BK"
De volgende keer hebben we alvast goed nieuws over de IFAM vanwege Joke Tytgat en we hopen dat Lenn Teugels er deze avond een schepje bovenop doet !
Het is terasjesweer en daarom zetten we graag Café parking (De Fina) in het daglicht. Bij Denny en Amber is het altijd topsfeer en nu ook het terras goed gevuld is, kan men gerust zeggen dat Denny één van de beste café 's heeft van Berlare !